مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 07:102023-09-11ورزشي

پیشنهاد بین المللی شدن مسابقات آماده مطرح شده است


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ارائه پیشنهاد برگزاری مسابقات آماده در عرصه بین المللی با همکاری معاونت بین الملل این سازمان خبر داد.

- پیشنهاد بین المللی شدن مسابقات "آماده" مطرح شده است ایسنا/فارس رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ارائه پیشنهاد برگزاری مسابقات "آماده" در عرصه بین المللی با همکاری معاونت بین الملل این سازمان خبر داد.

حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی در سفر یک روزه به شهر شیراز و بازدید از محل اجرایی برگزاری مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات آماده، گفت: یکی از موضوعات و مسئولیت هایی که به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر محول شده موضوع جذب، ساماندهی و توانمند سازی و نگهداشت و بکار گیری نیروی انسانی داوطلب در رده سنی زیر 35 سال است که تحقق این موضوع تنها بواسطه برگزاری برنامه های آموزشی و ارزیابی از آموزش های ارائه شده در قالب برپایی اردو و برنامه های ورزشی امکان پذیر است.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، حسینی المدنی افزود: تحقق دو موضوع احیای اردوها و اردوگاه های جمعیت هلال احمر و برگزاری مسابقات و برنامه های امدادی و ورزشی از موضوعاتی بود که با همفکری اعضاء، داوطلبین و مجموعه جوانان سازمان همواره بر آن تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بین المللی شدن مسابقات آماده مطرح شده است

پیشنهاد بین المللی شدن مسابقات آماده مطرح شده است