مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-11ورزشي

کیفیت المپیاد استعدادهای برتر هاکی بالا است


سرپرست هیات هاکی آذربایجان شرقی با بیان اینکه المپیاد استعدادهای برتر هاکی کشور در تبریز درحال برگزاری است، گفت: کیفیت مسابقات هاکی در سطح بالایی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  صمد جبار زاده با اشاره به شروع چهارمین المپیاد استعدادهای برتر و میزبانی شهر تبریز بین سه شهر کشور برای هفت رشته ورزشی از بیست و هشتم مرداد ماه تا بیست و هشتم شهریور ماه، افزود: شهر تبریز از امروز میزبان مسابقات هاکی دختران 12 تا 16 سال با حضور 14 تیم از سراسر کشور به مدت 2 روز می باشد.

سرپرست هیات هاکی آذربایجان شرقی عنوان داشت: پس از پایان مسابقات دختران مسابقات پسران از بیست و دوم لغایت بیست و چهارم برگزار خواهیم کرد.

جبارزاده هدف از برگزاری این مسابقات را آماده سازی نخبگان این رشته برای المپیک 2024 در بدنه فدراسیون بیان کرده و اذعان داشت: امیدواریم با سرمایه گذاری روی ورزشکاران هاکی موفق به کسب مدال های رنگین باشیم.

وی در خصوص شرایط میزبانی مسابقات هاکی یادآور شد: با بیان اینکه به لطف وجود زمین چمن مصنوعی اختصاصی که در نوع خود رده سوم کشوری را دارا می باشد، توانستیم میزبانی مسابقات هاکی را در زمین مجموعه ورزشی شهید فرشباف تبریز بدست آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت المپیاد استعدادهای برتر هاکی بالا است

کیفیت المپیاد استعدادهای برتر هاکی بالا است