مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-10پزشكي

همه بیمارستان ها و مراکز درمانی خوزستان در حالت آماده باش هستند


مدیر امور بیمارستان های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش مراجعه بیماران تنفسی و آماده باش بیمارستان ها برای ارائه خدمات درمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود نشاطی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: هرسال با نزدیک شدن به فصل پاییز، تعداد مراجعه بیماران با مشکلات تنفسی به بیمارستان ها و مراکز درمانی خوزستان افزایش می یابد.

وی افزود: با توجه به افزایش آمار مراجعه کنندگان با مشکلات تنفسی و احتمال شیوع همه گیری بیماری ویروسی، همه بیمارستان ها و مراکز درمانی در حالت آماده باش هستند.

نشاطی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با افزایش مراجعه ها اندیشیده شده است، ادامه داد:، اما باید همه الزام های پیشگیری کننده از سوی مردم خوزستان مورد توجه قرار گیرد.

مدیر امور بیمارستان های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به بیمارستان ها دستور داده شده تا ضمن تشکیل کمیته کنترل عفونت بیمارستانی و رعایت شیوه نامه های درمانی بیماری های ویروسی، بیماران سرپایی و بستری، در حالت آماده باش حداکثری برای ارائه خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه بیمارستان ها و مراکز درمانی خوزستان در حالت آماده باش هستند

همه بیمارستان ها و مراکز درمانی خوزستان در حالت آماده باش هستند