مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-14سياسي

باید تلاش بیشتری برای حفظ نخبگان صورت بگیرد


رییس دانشگاه شریف با بیان اینکه باید تلاش بیشتری برای حفظ نخبگان کشور صورت بگیرد، گفت: بسیاری از اساتید به نام کشور از مناطق محروم وارد دانشگاه شریف شده و در آن رشد کرده اند.

- رییس دانشگاه شریف با بیان اینکه باید تلاش بیشتری برای حفظ نخبگان کشور صورت بگیرد، گفت: بسیاری از اساتید به نام کشور از مناطق محروم وارد دانشگاه شریف شده و در آن رشد کرده اند.

بر این اساس، ما باید تلاش بیشتری برای حفظ سرمایه های انسانی و نخبه خود بکار بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلیلی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه ها از وضعیت اختصاص بودجه در دانشگاه ها در کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این بودجه در مقایسه با بودجه دانشگاه های برتر دنیا بسیار ناچیز است به گونه ای که به عنوان مثال دانشگاه صنعتی شریف که در رتبه بندی های بین المللی کیو اس، رتبه اول کشور را دارد، بودجه ای معادل 15 میلیون دلار برایش در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از دانشگاه های رقیب برتر در حوزه مرجعیت علمی، بودجه ای در مقیاس 500 میلیون دلار تا یک میلیارد دلار دارند.

رییس دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه باید تلاش بیشتری در حفظ نخبگان صورت بگیرد، تاکید کرد: بر خلاف تصور حضور و ورود صرف دهک های بالا به شریف، بسیاری از اساتید به نام کشور از مناطق محروم وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تلاش بیشتری برای حفظ نخبگان صورت بگیرد

باید تلاش بیشتری برای حفظ نخبگان صورت بگیرد