مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-10اقتصادي

اجرای طرح آبرسانی به سه روستا در محدوده شهرستان شیراز


مدیرعامل شرکت آبفای شیراز اعلام کرد که طرح های آبرسانی به سه روستا در محدوده این شهرستان با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار، اجرایی شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آبفای شیراز اعلام کرد که طرح های آبرسانی به سه روستا در محدوده این شهرستان با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار، اجرایی شده است.

بهمن بهروزی یکشنبه 19 شهریور با بیان اینکه اجرای فاز اول تعویض خط انتقال آب از مخزن اسلام لو به روستاهای علی آباد و گچی، یکی از این پروژه ها بود، به خبرنگاران گفت: این خط انتقال قبلا با استفاده از لوله پلی اتیلن 200 میلیمتری اجرا شده بود که به واسطه وضعیت توپوگرافی مسیر، قدمت و نامتقارن بودن سایز لوله، موجب فشار زیاد در خط می شد.

بهروزی خاطرنشان کرد: در این خط به شکل مستمر با ترکیدگی لوله و اتلاف آب مواجه بودیم، بنابراین حدود 250 متر لوله سایز 250 میلیمتر در فاز اول جایگزین شده است.

مدیرعامل آبفای شیراز گفت: با توجه به اجرای خط لوله جدید و افزایش فشار، آبرسانی تانکری به این روستاها کاملاً حذف و آب پایدار برای روستاییان تامین شده است.

جهاد آبرسانی به روستای چنارفاریاب مدیر عامل آبفای شیراز همچنین از تکمیل عملیات اجرایی خطوط انتقال و شبکه آبرسانی روستای چنارفاریاب در دهستان کوهمره سرخی بخش ارژن این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آبرسانی به سه روستا در محدوده شهرستان شیراز

اجرای طرح آبرسانی به سه روستا در محدوده شهرستان شیراز