مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-26اقتصادي

پشت پرده ادعای گران شدن قیمت بنزین


چرا هزینه واردات بنزین را همه مردم باید بدهند اما آن کسی که پرمصرف تر است و چند خودرو دارد، نباید هزینه اش را بدهد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایلنا نوشت: مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درخصوص برخی تصمیم گیری های اخیر در حوزه بنزین که منجر به بروز سردرگمی یا نگرانی برای مردم شده و البته طرح پی درپی شایعات گرانی بنزین با توجه به ناترازی تولید و مصرف بنزین در کشور، گفت: در بحث بنزین با دو صورت مساله مواجه هستیم، نخستین مساله این است که مردم برای سوخت گیری در جایگاه های عرضه سوخت از کارت های شخصی استفاده کنند و کارت جایگاه کمتر باشد، به این دلیل که از یکسو آمار مصرف دقیق باشد و میزان مصرف مشخص شود و از سوی دیگر تا حدودی جلوی قاچاق گرفته شود.

علت هم این است که برخی افراد کارت های سوخت را اجاره می دهند یا می فروشند و این ها به لب مرز رفته و زمینه ساز قاچاق سوخت می شود.

وی ادامه داد: این تکلیف بودجه 1402 بود که با پیشنهاد یکی از همکاران که شناخت دقیقی هم از حوزه پالایش و پخش داشت مطرح شد و حرف دقیقی هم است که وزارت نفت برود و بررسی و تدبیر کند که کارت های شخصی استفاده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: وزارت نفت برای اجرای این مصوبه در نخستین گام کارت های جایگاه ها را محدود کرد که به نظر من کار درستی نبود یا حداقل یک کار جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ادعای گران شدن قیمت بنزین

پشت پرده ادعای گران شدن قیمت بنزین