مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-26حوادث

153 کیلوگرم تریاک و حشیش در نایین کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری 2 سوادگر مرگ و کشف 153 کیلو مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش در عملیات هماهنگ مأموران پلیس خبر داد.

- سرهنگ هادی کیانمهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل و جابه جایی محموله مواد افیونی توسط 2 قاچاقچی با 2 دستگاه خودرو سواری مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان نایین، سرانجام 2 خودرو پراید و پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین تصریح کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودروهای حامل مواد افیونی توقیف و در بررسی دقیق از آنها 88 کیلو حشیش و 65 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کیانمهر با اشاره به توقیف 2 دستگاه خودرو، دستگیری 2سوداگر مرگ و کشف 153 کیلو مواد افیونی در عملیات مأموران پلیس این فرماندهی افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و مقابله با سوداگران مرگ از مأموریت های اصلی این فرماندهی بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

153 کیلوگرم تریاک و حشیش در نایین کشف شد

153 کیلوگرم تریاک و حشیش در نایین کشف شد