مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-18سياسي

مصری: نامه رییس سابق مجلس به رهبری درباره تبلیغات کنکور بود


در شرایطی که نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از نامه رییس سابق مجلس به مقام معظم رهبری درباره لزوم ورود به موضوع کنکور و اصلاح آن خبر داد عبدالرضا مصری نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که موضوع این نامه در خصوص آسیب های تبلیغات کنکور در صداوسیما بود.

- در شرایطی که نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از نامه رییس سابق مجلس به مقام معظم رهبری درباره لزوم ورود به موضوع کنکور و اصلاح آن خبر داد عبدالرضا مصری نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که موضوع این نامه در خصوص آسیب های تبلیغات کنکور در صداوسیما بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الیاس نادران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی تقاضای اعمال ماده 100 آیین نامه داخلی در خصوص اصلاح طرح قانون کنکور در اخطاری اظهار کرد: در سال 1397 رییس وقت مجلس نامه ای به رهبری نوشت و مسائلی را نسبت به کنکور و کلاس های آن و نحوه برگزاری کنکور بیان کرد؛ دفتر رهبری نظر مقام معظم رهبری را به این شکل منعکس کرد که شورای انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود و اعلام نظر کند .

وی ادامه داد: مطابق دستور رهبری در موضوعاتی که شورای انقلاب فرهنگی ورود می کند، مجلس شورای اسلامی اجازه ورود ندارد و برعکس آن هم صادق است؛ با این استناد شورای عالی فرهنگی مصوبه ای درباره کنکور در 1401.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصری: نامه رییس سابق مجلس به رهبری درباره تبلیغات کنکور بود

مصری: نامه رییس سابق مجلس به رهبری درباره تبلیغات کنکور بود