مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-15سياسي

امام جمعه اردبیل: مقاومت و بصیرت ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پر شور و گسترده نمازگزاران برگزارشد ضمن اشاره به حوادث سیل و زلزله در لیبی و مغرب اظهار کرد: قهاریت خداوند هر لحظه در تجلی است و انسان هر لحظه مقهور اراده خداوندی است و امکان خروج از قاهریت یا فرار از حکومت او وجود ندارد.

اما گاهی اسم قهاریت به طور ویژه ظاهر می شود و بر اساس حکمت الهی حوادث بسیار سنگینی با دست طبیعت در زندگی انسان رخ می دهد.

وی افزود: سیل لیبی که جان حدود20هزار نفر را گرفت و زلزله مغرب که جان نزدیک به 4هزار نفر را گرفت جزو همین حوادث سخت و سنگین است.

برای جانباختگانی که طبق روایات ما به منزله شهید هستند رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان خلفیت خداوندی و تسلّای کامل از حضرت حق مسالت داریم و از این حوادث به اسماء حسنایش پناه می بریم.

خطیب جمعه اردبیل تصریح کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها با دولت های مغرب و لیبی و مردم مصیبت زده اظهار همدردی کرده و به شدت روی آن تبلیغ می کنند.

ای کاش در خصوص زلزله 75 ساله فلسطین نیز ذره ای همدردی داشته باشند زلزله ای که خودشان مخصوصاً دولت انگلیس آن را درست کرده است من سخن یک شخصیت بریتانیایی را بسیار تحسین می کنم که گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: مقاومت و بصیرت ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشته است

امام جمعه اردبیل: مقاومت و بصیرت ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشته است