مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-19اجتماعي

مدیریت بحران گیلان : رانش و قطع راه روستای لاسک/ آبگرفتگی در چند نقطه رشت


گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان ، از عادی شدن نسبی شرایط در مناطق سیل زده آستارا خبر داد و گفت: شبکه آب شهر آستارا تا ساعاتی دیگر برقرار می شود و برق همه مناطق در شهرستان آستارا وصل شده است؛ - گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان ، از عادی شدن نسبی شرایط در مناطق سیل زده آستارا خبر داد و گفت: شبکه آب شهر آستارا تا ساعاتی دیگر برقرار می شود و برق همه مناطق در شهرستان آستارا وصل شده است؛ البته برخی خانوار های روستایی برق ندارند که تا عصر برق آن ها کاملا وصل می شود.

امیر مرادی در گفتگو با ایسنا، از قطع بارندگی در آستارا و عادی شدن نسبی شرایط خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش 134 میلیمتری در امامزاده اسحاق شهرستات شفت هستیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از رانش و قطع راه روستای لاسک و آبگرفتگی پل آبنمای روستای چوبر شهرستان شفت خبر داد و تصریح کرد: با حضور نیرو های راهداری، مشکل روستای لاسک حل و رفع انسداد شد.

  مدیرکل مدیریت بحران گیلان همچنین از بارش 124 میلیمتری در انزلی، بارش 134 میلیمتری در شفت و 80 میلیمتری در رشت و تالش و رضوانشهر خبر داد و گفت: رودخانه های فومن طغیان کرده است، اما وضعیت مناسب بوده و گزارشی از تخریب و رانش و انسداد راه نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران گیلان : رانش و قطع راه روستای لاسک/ آبگرفتگی در چند نقطه رشت

مدیریت بحران گیلان : رانش و قطع راه روستای لاسک/ آبگرفتگی در چند نقطه رشت