مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-01دانش

وضعیت ارائه خوابگاه دانشجویی در 105 دانشگاه دولتی کشور


تعداد 105 دانشگاه دولتی کشور شرایط خوابگاهی خود را اعلام کرده اند و بر این اساس 35 دانشگاه تعهدی در برابر تامین خوابگاه دانشجویان ندارد و 28 دانشگاه اعلام کرده اند خوابگاه ارائه می شود.

- دانشجویان پذیرفته شده دارای رتبه پنج درصد اول ورودی در رشته امتحانی (در کشور و بدون احتساب سهمیه ها) در سال اول تحصیلی 1403-1402 از خوابگاه های دولتی رایگان استفاده خواهند کرد و در باقیمانده سنوات مجاز تحصیل با تعرفه دولتی اسکان می یابند.

با توجه به محدودیت در واگذاری خوابگاه دولتی، شرایط و نحوه ارائه خوابگاه برای دانشجویان روزانه شامل موارد زیر است: واگذاری خوابگاه دولتی برای دانشجویان کارشناسی پسر از نیمه دوم دوران تحصیل (از ترم پنج تا ترم هشت) و برای دانشجویان دختر از ترم سوم بر اساس اولویت تعیین شده معاونت دانشجویی امکانپذیر است.

دانشجویان کارشناسی در نیمه اول دوران تحصیل (ترم های یک، دو، سه و چهار) صرفاً می توانند در خوابگاه خودگردان خصوصی (در حد امکانات موجود) با هزینه شخصی اسکان یابند.

خوابگاه خودگردان برای دانشجویان دختر در داخل دانشگاه و برای دانشجویان پسر تلفیقی از خوابگاه خودگردان داخل دانشگاه و داخل شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ارائه خوابگاه دانشجویی در 105 دانشگاه دولتی کشور

وضعیت ارائه خوابگاه دانشجویی در 105 دانشگاه دولتی کشور