مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-10سياسي

پخش روزانه 128 ساعت برنامه از حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر


مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: با مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و رسانه ملی، روزانه 128 ساعت برنامه از حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر پخش خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: با مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و رسانه ملی، روزانه 128 ساعت برنامه از حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر پخش خواهد شد.

سیدمحمدرضا موسوی کیا با اشاره به تدارک ویژه برای پوشش برنامه های دهه آخر صفر گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر برنامه های متعددی از حرم مطهر رضوی بر روی آنتن شبکه های مختلف می رود که در مجموع روزانه بیش از 83 ساعت برنامه های ملی و بین المللی تلویزیونی و بیش از 45 ساعت برنامه های رادیویی ملی و بین المللی در ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) در قالب های مختلف برنامه سازی به صورت زنده و تولیدی از حرم مطهر رضوی پخش می شود.

وی با اشاره به تنوع بی نظیر حضور شبکه ها در دهه آخر صفر گفت: امسال برای اولین بار است که بیش از 50 شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی و بین المللی با زبان های فارسی، عربی، اردو، ترکی استانبولی، آذری، هوسایی، اسپانیولی، انگلیسی و .

در این ایام از حرم مطهر رضوی به پخش برنامه می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش روزانه 128 ساعت برنامه از حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر

پخش روزانه 128 ساعت برنامه از حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر