مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 20:052023-08-30اجتماعي

گرد و خاک، بردسکن را فرا گرفت


از ساعتی پیش، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، فضای شهرستان بردسکن را گرفته که نیاز است رانندگان رعایت لازم را حین تردد داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، از عصر امروز باد شدید همراه با گرد وخاک بردسکن را در نوردیده که رعایت لازم برای سالمندان وکودکان ونیز رانندگان در حین تردد مورد تاکید است.

محمد مهدوی نژاد، جانشین پلیس راه بردسکن در همینه زمینه به خبرنگار فارس در بردسکن گفت:  نیروهای پلیس راه در محورها مستقر هستند  وبرابر اعلام  آنان دردید افقی برای رانندگان مشکلی نیست ولی باید  ضمن سرعت مطمئنه از پارک در کنار جاده ها  جدا خود داری کنند.

جانشین فرماندهی پلیس راه بردسکن سبزوار افزود: در  محورهای کویری از جمله  محوربجستان بردسکن  باید بیشتر رانندگان رعایت داشته باشند.

وی ترافیک محور بردسکن سبزوار را  این روزها بخاطر سفرهای زیارتی وعتبات عالیات ونیز مسافرت های آخر تابستان  بیش از گذشته دانست که می طلبد رانندگان وبویژه خانواده ها 100درصد  با رعایت  لازم در حین رانندگی وبدون عجله ونیز در زمان خستگی حتما  زمانی را برای استراحت  در نظر بگیرند دربرنامه خود داشته باشند.

جواد مصطفوی  رییس اداره  هواشناسی بردسکن هم گفت: تحلیل نقشه ها و مدلهای سازمان هواشناسی؛ استان خراسان رضوی از روز چهارشنبه تحت تأثیر جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک، بردسکن را فرا گرفت

گرد و خاک، بردسکن را فرا گرفت