مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 07:452023-09-09ورزشي

ناچار شدند عطایی را انتخاب کنند/تا 10 سال دیگر مربی ایرانی نداریم


کارشناس والیبال ایران با اشاره به عواملی که باعث افت تیم ملی در لیگ ملت ها و شکست برابر ژاپن در فینال آسیا شد گفت: اگر فدراسیون مشکلات مالی نداشت قطعا مربی ایرانی را انتخاب نمی کرد.

- محمدرضا دامغانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره وضعیت فعلی تیم ملی والیبال پس از ناکامی در لیگ ملت ها و قهرمانی آسیا گفت: در 10 سال گذشته والیبال ایران با یک مربی بزرگ به نام ولاسکو و همچنین تعدادی سوپراستار در والیبال آسیا درخشیدند و برای بزرگان والیبال دنیا هم خودنمایی کردند.

تیم ملی با این بازیکنان نتایج خوبی به دست آورد.

با این عقبه به یک باره والیبال ایران تهی شد و قرعه به نام عطایی افتاد.

همه افتخارات والیبال با مربی ایرانی فروریخت وی افزود: برای خانواده والیبال آمادگی ذهنی وجود نداشت که روزی تیم ما در آسیا به ژاپن ببازیم.

ژاپن در ادوار گذشته مقابل ما همیشه شکست می خورد اما با حضور فیلیپ بلین تحولی در این تیم اتفاق افتاد و الان به عنوان حریف جدی ما محسوب می شود.

متأسفانه والیبال ایران به یک باره در چندماه اخیر با سرمربی ایرانی همه افتخاراتش فروریخت و نتایج مورد قبول خانواده والیبال و مردم قرار نگرفت .

برخی انتقادها به کادر فنی قابل قبول بود کارشناس والیبال ایران اظهار داشت: بخشی از انتقادهایی که به کادر فنی تیم ملی شد کاملاً قابل قبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناچار شدند عطایی را انتخاب کنند/تا 10 سال دیگر مربی ایرانی نداریم

ناچار شدند عطایی را انتخاب کنند/تا 10 سال دیگر مربی ایرانی نداریم