مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-19سياسي

برگزاری 810 برنامه عملیاتی ویژه هفته دفاع مقدس توسط سپاه لرستان


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سپاه برای هفته دفاع مقدس 100 عنوان برنامه اصلی را با 810 ریزبرنامه عملیاتی در سه حوزه تعریف کرده است.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سپاه برای هفته دفاع مقدس 100 عنوان برنامه اصلی را با 810 ریزبرنامه عملیاتی در سه حوزه تعریف کرده است.

محمد محمودوند بیست و هشتم شهریور ماه در نشست خبری ویژه چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار ما متحدیم اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس یک گنجینه است که ابتدا باید فناوری استخراج آن را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این این هر سال متفاوت تر از سال های دیگر باشد، ادامه داد: سرکشی از خانواده شهدا، راهیان نور و .

فناوری استخراج این گنجینه است که داریم به این سمت می رویم که فناوری نوین و دانش بنیان داشته باشیم، به عنوان مثال همایش تبیین نقش دفاع مقدس در گذشته و اقتدار امنیتی و ملی ما در حال حاضر را داشته باشیم.

محمودوند تصریح کرد: موضوع دیگر این است که پس از استخراج خام فروشی نکنیم، شرط اینکه استخراج اثربخش باشد این است که ارزش افزوده به آن بدهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هدف اصلی ما حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بوده، دشمن الان به جنگ ترکیبی روی آورده و یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 810 برنامه عملیاتی ویژه هفته دفاع مقدس توسط سپاه لرستان

برگزاری 810 برنامه عملیاتی ویژه هفته دفاع مقدس توسط سپاه لرستان