مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-30ورزشي

دو و میدانی کاران اصفهانی به بازی های آسیایی اعزام می شوند


نفرات اعزامی دو و میدانی به بازی های آسیایی هانگژو مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از بررسی های صورت گرفته و با توجه به رکوردهایی که در ماه های اخیر ورزشکاران به ثبت رساندند، فدراسیون دو و ویدانی اعلام کرده تیم ملی این رشته با ترکیبی 8 نفره در بخش مردان و زنان راهی هانگژو خواهد شد.

  مهدی صابری (پرتاب وزنه) و فرزانه فصیحی (دوی سرعت) از اصفهان به همراه احسان حدادی (پرتاب دیسک)، حسن تفتیان (دوی سرعت)، مهدی پیرجهان (400 متر با مانع)، حسین کیهانی (سه هزار متر با مانع)، حسین رسولی (پرتاب دیسک) و حمیده اسماعیل نژاد (دوی سرعت) هشت ورزشکار رشته دو و میدانی هستند که به بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شوند.

در میان این 8 ورزشکار فقط احسان حدادی و حسین کیهانی قبلا سابقه مدال آوری در بازی های آسیایی را داشته اند، البته که حدادی بدون شک پرافتخارترین ورزشکار کاروان ایران به حساب می آید که تاکنون 4 طلای این بازی ها را در 4 دوره کسب کرده و به دنبال پنجمین طلای خود خواهد بود.

بازی های آسیایی هانگژو از اول تا 16 مهر ماه برگزار خواهد شد و چین برای سومین بار میزبانی این رویداد را برعهده خواهد داشت؛ پیش از این پکن در سال 1990 و گوانگژو در سال 2010 میزبانی این رویداد را برعهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو و میدانی کاران اصفهانی به بازی های آسیایی اعزام می شوند

دو و میدانی کاران اصفهانی به بازی های آسیایی اعزام می شوند