مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-28سياسي

تأمین آب و برق پایدار زائرین اربعین در مرز باشماق


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین خدمات آب و برق مواکب برپاشده برای استقبال از زائراین اربعین حسینی(ع) در مرز باشماق مریوان، - آرش آریانژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: مرز باشماق مریوان برای دومین سال متوالی برای زائرین اربعین حسینی انتخاب شده و وزارت نیرو هم به عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین کننده زیرساخت های انرژی، نقش اساسی و مهمی را ایفاد می نماید.

وی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر این مراسم شورای هماهنگی صنعت آب و برق کردستان به صورت هفتگی اقدام به برگزاری جلسه و موارد مرتبط با این همایش عظیم ملی را در حوزه انرژی پیگیری و رصد می کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان به رضایت زوار و زائرین اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدیدی که صورت گرفت، تمهیداتی که برای تأمین زیرساخت های لازم اندیشیده شده، زائرین گرامی از وضعیت موجود رضایت کامل داشته و در کنار موضوع اربعین، شرکت های صنعت آب و برق استان خدمات دیگری برای راهیان نور در محل یادمان والفجر 4 ارائه می نمایند.

آریانژاد ادامه داد: در حوزه های پیاده روی بزرگ اربعین و راهیان نور، تبلیغات و اقدامات خوبی در سطح شهر مریوان اجرا شده و همان گونه که عملیات عمرانی و مهندسی برای مجموعه صنعت آب و برق استان، مهم و حیاتی است، فرهنگ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب و برق پایدار زائرین اربعین در مرز باشماق

تأمین آب و برق پایدار زائرین اربعین در مرز باشماق