مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-24سياسي

در آیین بزرگداشت روز خبرنگار چه گذشت


در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در سال 1402 با حضور 700 نفر از خبرنگاران استان کرمانشاه در محوطه استانداری کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ این روزها انتظار می رود نظام، دولت و تمامی مدیران و مسئولان حضور پررنگ و دائمی خبرنگاران را فرصت مناسبی تلقی کرده و در جهت کاهش دغدغه های شغلی آنان حداکثر مساعدت و همدلی را به عمل آورده و موانع فعالیت حرفه ای و آزاد را از پیش پای آنان بردارند.

خبرنگاران، امین جامعه و ملت و ناظر بر قدرت هستند، آنچه امروز از جامعه خبرنگاری انتظار می رود شفافیت، روشنگری، مردم گرایی، حقیقت جویی و حق طلبی، دفاع از حقوق ملت در سایه ایمان، انصاف و اخلاق محوری و عدالت نگری است.

به مناسبت 17 مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار آیین بزرگداشتی البته با تأخیر با حضور جمعی از مسئولان استان کرمانشاه ازجمله استاندار در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این برنامه که از سوی خانه مطبوعات استان کرمانشاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با همکاری نهادهای دیگر برگزارشده بود جمع زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه با خانواده هایشان حضور داشتند.

آیین بزرگداشت روز خبرنگار سال 1402 حاشیه هایی داشت که برخی از آن ها کام خبرنگاران دلسوز و زحمتکش استان کرمانشاه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آیین بزرگداشت روز خبرنگار چه گذشت

در آیین بزرگداشت روز خبرنگار چه گذشت