مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-05فرهنگي

کارهای فاخر هنری برای زوار حسینی در مرزهای خوزستان اجرا شد


دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی در خوزستان گفت: کارهای درخشان و فاخری با موضوع عاشورا برای زوار حسینی در مرزهای استان اجرا شد.

- مصطفی بوعذار در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از اجرای نمایش خیابانی خرابه شام در مرزهای خوزستان خبر داد و بیان کرد: این نمایش به کارگردانی محمد انجیلی از اهواز در قالب پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی در چذابه و شلمچه اجرا شد.

وی اظهار کرد: نمایش مذکور با پنج نوبت اجرا در چذابه و شلمچه به کار خود پایان داد تا طبق جدول زمانبندی گروه های شرکت کننده در پنجمین همایش ملی اربعین حسینی اجراهای خود را تا 15 شهریور ادامه دهند.

بوعذار در ادامه نمایش مذکور را کاری از گروه فرهنگی هنری سلاله حسین اعلام کرد و افزود: در نمایش خرابه شام علی جمال زاده، آتنا کلانتر زاده، زلیخا عبدالهی، هستی احسانیا، صدیقه حردانی و رزا سرافراز ایفای نقش کردند.

دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی در خوزستان در ادامه به موازی کاری برخی نهادهای فرهنگی در موضوع اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: تلاش های زیاد برای هم افزایی و مشارکت دستگاه های فرهنگی و هنری انجام شده بود که به سرانجام نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای فاخر هنری برای زوار حسینی در مرزهای خوزستان اجرا شد

کارهای فاخر هنری برای زوار حسینی در مرزهای خوزستان اجرا شد