مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-09اجتماعي

آموزش های عملی در مرکز علمی کاربردی کمپرسور سازی تبریز


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی کمپرسور سازی تبریز گفت: به دانشجویان این مرکز آموزشی، آموزش های علمی توام با آموزش های کاربردی و مهارتی، با بهره گیری از امکانات شرکت کمپرسور سازی ارائه می شود.

- عطا الله محسن زاده در گفت وگو با ایسنا در مورد تاریخچه مرکز آموزش کمپرسور سازی اذعان کرد: این مرکز آموزشی در سال 1391 در جوار شرکت کمپرسور سازی تبریز تأسیس شده است.

وی اضافه کرد: مرکزآموزشی کمپرسور سازی در دو مقطع کاردانی وکارشناسی در رشته های، مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست(Hse )، مهندسی فناوری مکانیک- تاسیسات حرارتی وبرودتی، کاردانی فنی مکانیک تاسیسات صنعتی، کاردانی فنی ایمنی کار وحفاظت فنی فعالیت دارد و تعداد فارغ التحصیلان این مرکز آموزشی 1600 نفر می باشد.

وی خاطر نشان کرد: اکثر فارغ التحصیلان مرکز آموزش کمپرسور سازی به علت کسب مهارت های لازم در کنار مهارت های تئوری جذب بازار کار شده اند.

محسن زاده تصریح کرد: با توجه به آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی، علاقه مندان به تحصیل در این مرکز آموزشی می توانند بامراجعه به سایت سازمان سنجش و یا ازطریق مراجعه حضوری به مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت کمپرسورسازی تبریز به آدرس تبریز قراملک، بلوار صنعت بعد از شرکت پمپیران و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های 4-32865713 نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های عملی در مرکز علمی کاربردی کمپرسور سازی تبریز

آموزش های عملی در مرکز علمی کاربردی کمپرسور سازی تبریز