مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-02سياسي

سردار نوری: باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تشریح کنیم


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: همه ما پاسداران این مرز بوم وظیفه داریم که با روشنگری و بصیرت افزایی دستاوردهای انقلاب را در میان قشر جوان خصوصا دانش آموزان ودانشگاهیان تشریح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (علیه اسلام ) این نیرو با اشاره به پیشرفت های چشمگیر نیروهای مسلح در عرصه های مختلف، گفت: نیروهای مسلح این رشد و بالندگی را مرهون تلاش های جوانان متدین انقلابی رشید و خستگی ناپذیری هستند که با توکل بر خداوند متعال و اعتماد به خودباوری واستفاده از ظرفیتهای داخلی به این جایگاه رفیع دست یافتند.

سردار نوری در ادامه به نقش و هدف دشمن در فضای مجازی پرداخت و افزود: در دنیای امروز نه تنها نمی توان تاثیر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را انکار کرد بلکه می توان مدعی بود که هیچ ابزار دیگری تا این اندازه تاثیرگذار نبوده است.

به همین دلیل، مستکبران و سلطه گران جهانی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود این بستر و فضا را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی خود جهت القای شبهات انتخاب کرده اند.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه با اشاره به موضوع و اهمیت مسئله جهاد تبیین در بین اقشار مختلف مردم بویژه جوانان، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نوری: باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تشریح کنیم

سردار نوری: باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تشریح کنیم