مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-11سياسي

برنامه های تبلیغات اسلامی البرز در روزهای پایانی صفر


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره فرا رسیدن زمان عزاداری آخر ماه صفر، گفت: 1500 ویژه برنامه عزاداری در محله ها، حسینیه ها و تکایای استان آغاز شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره فرا رسیدن زمان عزاداری آخر ماه صفر، گفت: 1500 ویژه برنامه عزاداری در محله ها، حسینیه ها و تکایای استان آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق روز دوشنبه 20 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سه روز پایانی ماه صفر متقارن با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) مصادف است، افزود: هیات های مذهبی، مساجد و تکیه ها ویژه برنامه های مذهبی این ایام را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه این برنامه ها تا پایان روز شنبه 25 شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: مواکب و ایستگاه های صلواتی هم همچون سنوات گذشته آماده پذیرایی عزاداران و عاشقان اهل بیت (ع) شده است.

ولایی برحق گفت: در مراکز شهرستان با هماهنگی مراکز فرهنگی و ارگان ها زمینه برپایی سوگواره های عزای ائمه (ع) با عنوان در سوگ خورشید برنامه ریزی شده که این مراسم در مرکز استان و شهر کرج در روزهای پنجشنبه 23 شهریور ماه و شنبه 25 شهریور از ساعت 10 صبح آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تبلیغات اسلامی البرز در روزهای پایانی صفر

برنامه های تبلیغات اسلامی البرز در روزهای پایانی صفر