مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-27اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی برای البرز


مدیرکل مدیریت بحران استان البرز اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی، احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک، در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق در ارتفاعات و جاده های کوهستانی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج ناپایدار سطوح میانی از سه شنبه تا چهارشنبه از منطقه البرز مرکزی می باشد که به موجب آن با فعالیت محلی و نقطه ای آن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی رگبار و رعد و برق و برای سایر نقاط ( نیمه جنوبی استان ) وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و غبار و کاهش موقت کیفیت هوا به شرح زیر پیش بینی می شود.

وی در خصوص نوع مخاطره، اضافه کرد: وزش باد نسبتا شدید، گرد و خاک ارتفاعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه منطقه مرکزی البرز محل پیش بینی مخاطره است، ادامه داد: با این تفاسیر از روز سه شنبه تا چهارشنبه این روند ادامه دار خواهد بود.

وی یادآور شد: اثرمخاطره، آسیب به سازه های موقت و سست، تابلوهای تبلیغاتی و شکسته شدن درختان به دلیل وزش باد شدید و لحظه ای ، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا ، اختلال در تردد و رانش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی برای البرز

هشدار زرد هواشناسی برای البرز