مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-03اقتصادي

جذب 940 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبی کردستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: از ابتدای استقرار دولت سیزدهم رصد و پایش طرح های این شرکت از سوی وزارت نیرو شتاب گرفت و با همت و تلاش دسته جمعی مجموعه این شرکت بالغ بر 940 میلیارد تومان در سال مالی 1401 جذب و طرح ها و پروژه های متعددی در استان فعال و .

- آرش آریانژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای استقرار دولت سیزدهم رصد و پایش طرح های این شرکت از سوی وزارت نیرو شتاب گرفت و با همت و تلاش دسته جمعی مجموعه این شرکت بالغ بر 940 میلیارد تومان در سال مالی 1401 جذب و طرح ها و پروژه های متعددی در استان فعال و به شکوفایی و بهره وری رسیدند.

وی افزود: از میان عمده طرح های این شرکت 10 طرح به عنوان طرح های اولویت دار انتخاب و پس از تزریق اعتبارات بموقع و مناسب، سیر پیشرفت صعودی خود را آغاز و خوشبختانه با عنایت به نگاه ویژه وزارت نیرو و مجموعه دولت به استان کردستان، در حال حاضر در همه ی شهرستان ها کارگاه های فعالی داریم.

آریانژاد به عمده دغدغه های وزارت نیرو در خصوص این استان اشاره کرد و گفت: تأمین آب سالم و پایدار در تمام حوزه های شرب، صنعت، کشاورزی و خدمات از رسالت ها و دغدغه های این شرکت و وزارت نیرو است که این مهم با توجه به حساسیت لازم بصورت جهادی در حال پیگیری و انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 940 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبی کردستان

جذب 940 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبی کردستان