مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-10اقتصادي

اخذ سند مالکیت 681 هکتار از رودخانه های همدان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از اخذ سند مالکیت برای 681 هکتار از بستر رودخانه های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا اخلاص مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های ویژه توسط همکاران مدیریت حقوقی، سند مالکیت برای مساحتی بالغ بر 681 هکتار از بستر رودخانه حرم آباد واقع در شهرستان ملایر و نهاوند در حوضه آبریز کرخه در راستای تثبیت مالکیت اخذ شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین پیگیری های مستمر انجام شده، در چارچوب ضوابط و مقررات جاری، در خصوص مالکیت دولت بر رودخانه ها و تهیه سند، جلساتی با ارگان های ذیربط برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان افزود: با اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر آب های سطحی و با تثبیت مالکیت دولت (شرکت آب منطقه ای همدان)، امکان هرگونه سوء استفاده احتمالی و دخل تصرف در بستر و حریم رودخانه ها منتفی خواهد شد.

وی یادآور شد: طول کل رودخانه های اصلی استان یک هزار و 500 کیلومتر است که هدف گذاری شرکت برای اخذ سند مالکیت در سال جاری 50 درصد کل رودخانه های استان است.

اخلاصمند با بیان اینکه تعداد اسناد مالکیت اخذ شده در سال جاری 27 فقره سند است گفت: 654 هکتار مربوط به شهرستان ملایر و 27 هکتار مربوط به شهرستان نهاوند اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ سند مالکیت 681 هکتار از رودخانه های همدان

اخذ سند مالکیت 681 هکتار از رودخانه های همدان