مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-31اقتصادي

وزیر کشور یک واحد تصفیه خانه ای را در شاهرود افتتاح کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، وزیر کشور امروز در سفر یکروزه به استان سمنان از شهرستان شاهرود وارد استان شد و افتتاح و بازدید از چند طرح را در برنامه دارد؛ - وزیر کشور روز پنجشنبه بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرک فدک شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان را با اعتبار ساخت 300 میلیارد ریال از اعتبارات ملی افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، وزیر کشور امروز در سفر یکروزه به استان سمنان از شهرستان شاهرود وارد استان شد و افتتاح و بازدید از چند طرح را در برنامه دارد؛ این تصفیه خانه دومین تصفیه خانه فاضلاب شهر شاهرود محسوب می شود و به دلیل واقع شدن شهرک فدک در منطقه خاص جغرافیایی و شرایط توپوگرافی منطقه و نبود امکان حفر چاه جذبی در این منطقه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:احداث این تصفیه خانه با حضور وزیر کشور از سال 1398 با ظرفیت تصفیه 2هزار و650متر مکعب در شبانه روز 30 لیتر در ثانیه به روش SBR انجام می شود.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان شاهرود درباره این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: تصفیه خانه شهرک فدک در زمینی به مساحت 2 هکتار بااحداث ابنیه، آزمایشگاه،مخازن تصفیه به همراه مجموعه حوضچه ها، نیرورسانی، خرید و نصب تجهیزات مکانیکی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور یک واحد تصفیه خانه ای را در شاهرود افتتاح کرد

وزیر کشور یک واحد تصفیه خانه ای را در شاهرود افتتاح کرد