مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-19فناوري

راهکاری برای افزایش امنیت وای فای


اگر وای فای به درستی ایمن نشود زمینه استفاده از آن را برای دیگران فراهم می کنید، در صورتی که می توانید با رعایت و اعمال روش هایی وای فای خود را در برابر این افراد ایمن نگه دارید.

- جی پلاس، امروزه اکثر افراد برای دسترسی به اینترنت، از مودم های بی سیم یا همان وای فای استفاده می کنند، بدون اینکه از خطرات آن مانند دزدیده شدن اطلاعات شخصی و رمز کارت های بانکی و سوءاســتفاده مخفیانــه از اشتراک اینترنت آگاه باشند.

در واقع هر چند امروزه بسته های اینترنتی اپراتورها برای اکثر گوشی های هوشمند فعال است، اما همچنان نیاز به وای فای در برخی اماکن و در بعضی شرایطی که به هر دلیل اینترنت گوشی فعال نیست، حس می شود.

ایسنا نوشت؛ با جهش در تعداد روترهای وای فای در طول سال ها، اگر وای فای خود را به درستی ایمن نکنید، برای فرد دیگری امکان پذیر است که از آن استفاده کند.

اما چطور ممکن است فردی با وای فای شما آشنا و از آن استفاده کند؟ دلایل مختلفی پشت یک ارتباط آهسته وجود دارد، درست مانند مشکلات مربوط به سرور، که یک دیوار بتنی بزرگ می تواند سیگنال ها را آهسته کند، در غیر این صورت ممکن است کسی به اینترنت شما متصل شده و اینترنت شما را به اشتراک گذاشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای افزایش امنیت وای فای

راهکاری برای افزایش امنیت وای فای