مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-11سياسي

تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلیدبا حضور سردار رهام حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن امام رضا(ع) اقلید برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید صبح امروز با حضور سردار رهام حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن امام رضا(ع) اقلید برگزار شد.

بر اساس این گزارش  با حکم سردار حبیبی، سرهنگ محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید معرفی و از زحمات سرهنگ صارمی قدردانی شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام گشول دره سیبی امام جمعه شهرستان اقلید با اشاره به حضور قاطع نیروی انتظامی در شهرستان گفت: این ارگان در سطح شهرستان اقلید با بهره مندی از نیروهای توانمند و انقلابی خود هموراه جهت حفظ و ارتقای امنیت با جانفشانی هایی که داشته اند از جان و امنیت خود گذشته اند و ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

در ادامه فرماندار اقلید ضمن گرامیداشت شهید وطن ابوذر امیدوار که سال گذشته در درگیری با اشرار به شهادت رسیده بود اظهار داشت: شهرستان اقلید جزو امن ترین مناطق کشور می باشد که این مهم با حضور نیروهای انسانی وظیفه شناس به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید برگزار شد

تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید برگزار شد