مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-12اقتصادي

بیش از 90 درصد محورهای روستایی بالای 20 خانوار آذربایجان غربی آسفالت است


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با اقدامات انجام گرفته در حوزه معاونت روستایی بیش از 90 درصد محورهای روستایی بالای 20 خانوار در سطح استان از نعمت آسفالت بهره مند شده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با اقدامات انجام گرفته در حوزه معاونت روستایی بیش از 90 درصد محورهای روستایی بالای 20 خانوار در سطح استان از نعمت آسفالت بهره مند شده اند.

جعفر صادقی پور در گفت و گو با ایسنا افزود: تا پایان مرداد ماه سال جاری 25 محور روستایی در سطح استان آسفالت شده و عملیات آسفالت ریزی در سطح استان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: 50 کیلومتر از محورهای روستایی استان در این 25 روستا از نعمت آسفالت بهره مند شده اند و پیش بینی می شود تا پایان فصل کاری بتوانیم، 115 کیلومتر دیگر را آسفالت کنیم که این مقدار در مقایسه با سال گذشته 7 درصد افزایش خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول 23 کیلومتر از محورهای مواصلاتی در استان نیز توسط خیرین جاده ساز در حال اجرا است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

صادقی پور خاطر نشان کرد: شهرستان چهاربرج با صد در صد اجرای آسفالت محورهای روستایی در رتبه اول استان قرار گرفته و امید داریم امسال بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد محورهای روستایی بالای 20 خانوار آذربایجان غربی آسفالت است

بیش از 90 درصد محورهای روستایی بالای 20 خانوار آذربایجان غربی آسفالت است