مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-07سياسي

ارائه بیش از 89 هزار خدمت به زائرین اربعین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بیش از 89هزار خدمت درمانی، دارویی، اعم از تزریقات، پانسمان، مراقبت، بستری و اعزام و تجویز دارو از سوی امدادگران هلال احمر به زائرین ارائه شد.

- حسین خویینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور تیم هلال احمر قزوین در پیاده روی اربعین اظهار کرد: این تیم از 3 شهریور در عمود 940 مستقر بود و شامگاه دیشب به کار خود پایان داد.

وی افزود: در طی این ایام 60 نیروی داوطلب اعم از پزشک متخصص داخلی، طب اورژانس، عمومی و پرستار به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات ارائه می کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تاکید کرد: بیش از 89 هزار خدمت درمانی، دارویی، اعم از تزریقات، پانسمان، مراقبت، بستری و اعزام و تجویز دارو در این مدت از سوی امدادگران هلال احمر به زائرین ارائه شد.

وی تصریح کرد: تیم های نجات استان قزوین در کشور عراق و استان های مرزی تا پایان مراسم اربعین و موج برگشت زائرین به کشور همچنان حضور خواهند داشت.

خویینی بیان کرد: با توجه به موقعیت استان قزوین در مسیر استان های غربی به مرکز و شرق کشور، کلیه تیم ها و پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 89 هزار خدمت به زائرین اربعین

ارائه بیش از 89 هزار خدمت به زائرین اربعین