مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:312023-09-03اجتماعي

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، تنها چهار روز تا اربعین باقی مانده است، موج جمعیت زائرین به سمت پایانه مرزی مهران در حال حرکت هستند تا در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کنند.

70 درصد زائرین مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند که نشان می دهد امکانات و زیرساخت های خوبی در این مرز ایجاد شده است.

در این ایام تصادفات جاده ای برای زائرین ایرانی در کشور عراق رخ داده که بعضا تعدادی از هموطنان فوت یا زخمی شده اند که با اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته از طرف مسئولان این عزیزان جهت درمان از طریق مرز مهران به کشور انتقال داده می شوند.

با توجه به اینکه زائرین در حال برگشت به مقصد خود هستند و امکان ترافیک در مسیرهای ابتدایی شهر ایلام وجود دارد لذا می طلبد شهروندان جهت سهولت در تردد زائرین از تردد غیرضروری اجتناب کنند.

اربعین برای ایلام یک فرصت است علی سالاری یکی از زائرین اربعین به خبرنگار فارس گفت: اربعین یک ظرفیت برای استان ایلام است بنابراین باید قدر بدانند و در حوزه های مختلف از آن بهره مند شوند.

وی یادآور شد: ایجاد اقامتگاه گردشگری می تواند علاوه بر خدمات دهی به زائرین یک درآمد برای مردم ایلام به حساب آید و مسئولان باید از بخش خصوصی در این حوزه حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت