مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 22:452023-09-13سياسي

صدای مظلومیت جبهه حق در رسانه امروز به گوش نمی رسد


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با بیان اینکه رسانه های دنیا در اختیار دشمنان است، افزود: 95 درصد رسانه ها در اختیار جریان رژیم صهیونیستی است؛ - ایسنا/گیلان دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با بیان اینکه رسانه های دنیا در اختیار دشمنان است، افزود: 95 درصد رسانه ها در اختیار جریان رژیم صهیونیستی است؛ صدای مظلومیت جبهه حق در رسانه امروز به گوش نمی رسد و بایکوت خبری شده است.

آیت الله رضا رمضانی امروز در یادواره 41 شهید ترور شهرستان رشت که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ با دو جبهه حق و باطل روبرو هستیم و همواره جبهه حق در مسیر الهی خویش باید هزینه پرداخت می کرد که پرداخته است.

وی با بیان اینکه امامان برای هدایت بشریت آمدند و در روایات آمده روزانه چندین پیامبر خدا در راه حق به شهادت می رسیدند، افزود: پیامبر اکرم(ص) نیز در مسیر جبهه حق بسیار اذیت شد و آزار دید.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: در برابر جریان استکبار، جبهه حق هزینه پرداخته و این سرنوشت تمام پیامبران و پیروان راه حق است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز در مسیر حق شهدای زیادی را تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: انقلابی که در مسیر جبهه حق حرکت می کند، تمام محاسبات غرب و دنیای بین الملل را برهم زده و جغرافیای تاریخ بشر را تغییر داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای مظلومیت جبهه حق در رسانه امروز به گوش نمی رسد

صدای مظلومیت جبهه حق در رسانه امروز به گوش نمی رسد