مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-30اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی در البرز صادر شد


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان البرز گفت: طبق این هشدار از امروز بعدازظهر چهارشنبه 8 شهریور ماه تا روز صبح جمعه 10 شهریورماه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک کاهش کیفیت هوا روبه رو خواهیم بود.

- مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امر وز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته این کاهش کیفیت هوا در منطقه البرز مرکزی پدیدار خواهد شد.

   وی افزود: به موجب آن در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا پیش بینی می شود.

مهرور نسبت به مخاطره احتمال خسارت به تجهیزات شهری از جمله، سازه های موقت و سست، تابلوهای تبلیغاتی و شکسته شدن درختان به دلیل وزش باد شدید و لحظه ای، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا، اختلال در تردد ریزش و رانش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی هشدار داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق گزارش هواشناسی وزش باد شدید نیز در استان پیش بینی شده است در خصوص سازه های موقت نیز هشدار داد و متذکر شد: اطمینان از استحکام سازه های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیت های عمرانی ضرورت دارد.

  مهرور گفت: ضروری است افراد آسیب پذیر شامل سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از حضور بلند مدت در فضای باز و سطح شهر خودداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی در البرز صادر شد

هشدار زرد هواشناسی در البرز صادر شد