مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-23اجتماعي

استقرار 370 آمبولانس در مسیر حرکت زائران اربعین/ فعالیت قرارگاه رصد مدیریت بحران


رییس اورژانس کشور از برپایی 10 بیمارستان صحرایی در مرزهای اربعین خبر داد و گفت: حدود 12 بالگرد و هواپیما برای انتقال هوایی مصدومین و بیماران پیش بینی شده و بیش از 370 آمبولانس در مسیر حرکت تا نقطه صفر مرزی استقرار یافته است.

- رییس اورژانس کشور از برپایی 10 بیمارستان صحرایی در مرزهای اربعین خبر داد و گفت: حدود 12 بالگرد و هواپیما برای انتقال هوایی مصدومین و بیماران پیش بینی شده و بیش از 370 آمبولانس در مسیر حرکت تا نقطه صفر مرزی استقرار یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر میعادفر در ادامه گفت: طبق برنامه، از 27 مرداد عملیات استقرار کمیته ها در مرزهای هشت گانه آغاز شده است.

دو مرز میرجاوه و ریمدان مرزهای ورودی هستند که زائران افغانستانی و پاکستانی وارد کشور می شود و با توجه به سطح پایین مسائل بهداشتی در آن کشورها تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا زائران ورودی به صورت کامل از نظر پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفته و واکسیناسیون برای آنها انجام شود.

در طول مسیر تا مرزهای جنوبی کشور نیز تیم های بهداشتی و اورژانس مستقر هستند تا بتوانند خدمات ارائه دهند.

وی ادامه داد: دو مرز شمالی آب و هوای خنک تری نسبت به مرزهای جنوبی دارند و برای کسانی که تحمل گرما برایشان سخت است، می توانند از این مرزها استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 370 آمبولانس در مسیر حرکت زائران اربعین/ فعالیت قرارگاه رصد مدیریت بحران

استقرار 370 آمبولانس در مسیر حرکت زائران اربعین/ فعالیت قرارگاه رصد مدیریت بحران