مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-01دانش

واکنش وزارت علوم به خبر اخراج 58 استاد دانشگاه در دولت سیزدهم


سخنگوی وزارت علوم با اشاره به ادعای برخی از جراید مبنی بر اخراج 58 استاد دانشگاه در دولت سیزدهم گفت: ما حقیقتاً گله داریم از برخی از رسانه ها که بدون تحقیق و بعضاً با نیات و اغراض سیاسی و درجهت تخریب آموزش عالی کشور اقدام به نشر برخی از اخبار می کنند که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره ادعای اخراج 58 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها در دولت سیزدهم توضیح داد.

علی شمسی پور در گفتگو با مهر با اشاره به ادعای برخی از جراید مبنی بر اخراج 58 استاد دانشگاه در دولت سیزدهم گفت: ما حقیقتاً گله داریم از برخی از رسانه ها که بدون تحقیق و بعضاً با نیات و اغراض سیاسی و درجهت تخریب آموزش عالی کشور اقدام به نشر برخی از اخبار می کنند که غالب آن اخبار کذب است و باعث تأسف است که به چارچوب ها و قواعد شناخته شده امر رسانه چه از جهت قانونی چه از جهت اخلاقی پای بند نیستند.

وی ادامه داد: اولاً این که وزارت علوم تحقیقات و فناوری قدر اساتید را می داند و ما از همه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه که بیش از 60 هزار نفر هستند تشکر می کنیم، بابت نقش مهمی که در پیشرفت علمی و اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران در دنیا و تربیت نیروی انسانی زبده و دانا و توانا برای کشور دارند و همچنین نقش مهمی که در تلاش برای حل مسائل کشور چه در حوزه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت علوم به خبر اخراج 58 استاد دانشگاه در دولت سیزدهم

واکنش وزارت علوم به خبر اخراج 58 استاد دانشگاه در دولت سیزدهم