مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-02پزشكي

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 350 نفر از زائران اربعین حسینی در نجف


رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: تیم پزشکی اعزامی شهرداری مشهد به نجف طی مدت 6 روزبه 350 نفر از زائران اربعین حسینی خدمات درمانی، پرستاری و دارویی رایگان ارائه داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: تیم پزشکی اعزامی شهرداری مشهد به نجف طی مدت 6 روزبه 350 نفر از زائران اربعین حسینی خدمات درمانی، پرستاری و دارویی رایگان ارائه داده است.

قاسم زوکی نژاد با اشاره به اینکه دراین تیم از توان 2 پزشک و 3 پرستار برای خدمت به زائران استفاده می شود، افزود: بر اساس نیازسنجی های انجام شده در موکب های نجف اشرف و اتوبوسرانی خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و پرسنل شهرداری مشهد تا پایان مراسم اربعین حسینی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بیشترین مراجعات با ابتلای زائران به سرماخوردگی، بدن درد، مسمومیت ها و بیماری های گوارشی گزارش وبعداز آن گرمازدگی و التهابات پوستی مورد ثبت قرارگرفته است.

زوکی نژاد تصریح کرد: یک دستگاه آمبولانس، با حضور یک نفر راننده و یک نفر کمک راننده نیز به منظور انتقال زائران نیازمند به خدمات بیمارستانی در نجف اشرف مستقرشده است.

رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: 110 قلم دارو و 80 قلم تجهیزات مصرفی پزشکی درراستای خدمات رسانی بهتر به زائران در اختیار تیم پزشکی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 350 نفر از زائران اربعین حسینی در نجف

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 350 نفر از زائران اربعین حسینی در نجف