مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-27اقتصادي

افتتاح چند پروژه عمرانی، کشاورزی و آموزشی در نهاوند


همزمان با چهارمین روز از هفته دولت چند پروژه در حوزه عمرانی، بهسازی مسکن روستایی، کشاورزی و آموزشی در شهرستان نهاوند به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت چند پروژه در حوزه عمرانی، بهسازی مسکن روستایی، کشاورزی و آموزشی در شهرستان نهاوند به افتتاح و بهره برداری رسید.

روز یکشنبه 5 شهریور، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان و تعدادی از مسئولان استان و مسئولان شهرستان نهاوند چند پروژه در شهرستان نهاوند به افتتاح و بهره برداری رسید.

افتتاح بهسازی و آسفالت روستای رزینی به همراه هشت روستای دیگر و بهره برداری از 321 مسکن روستایی مقاوم سازی شده شهرستان در سال جاری و صدور 23 هزار و 39مین سند در شهر و روستاهای زیر 25هزار نفر جمعیت شهرستان امروز با حضور استاندار انجام شد.

همچنین طرح آبیاری بارانی در روستای سعدوقاص به مساحت 38 هکتار با اعتبار 18 میلیارد ریال که این طرح به نمایندگی از 554 هکتار از طرح های در دست اجرا با پیمانکاری شرکت توسعه آرمان سبز نهاوند از جمله پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

افتتاح آموزشگاه 14 کلاسه ابن سینا واقع در شهرک شهید حیدری نهاوند نیز از دیگر پروژه هایی بود که امروز با دستان استاندار همدان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند پروژه عمرانی، کشاورزی و آموزشی در نهاوند

افتتاح چند پروژه عمرانی، کشاورزی و آموزشی در نهاوند