مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-23سياسي

جابه جایی 12 میلیون مسافر از 5 پایانه مسافربری پایتخت در سال 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  در جلسه شورای مذکور، نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان پایانه های مسافربری در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401، - مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری با اعلام آمار سرویس و مسافران در 5 پایانه غرب، شرق، جنوب، بیهقی و پونک گفت: بیش از 12 میلیون مسافر در قالب یک میلیون سرویس در طول سال 1401 از طریق پایانه های پایتخت جابه جا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  در جلسه شورای مذکور، نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان پایانه های مسافربری در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401، گزارش صورت های مالی را قرائت و اعضای شورا مباحثی در آن خصوص مطرح نمودند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری در ادامه این جلسه، گزارشی از فعالیت های این سازمان و همچنین عملکرد هیئت مدیره در سال گذشته و نیز برنامه های آتی سازمان ارائه کرد.

پوریا علیمردانی با تأکید بر هدف و مأموریت سازمان پایانه های مسافربری گفت: مدیریت، ساماندهی و نظارت بر تمامی فعالیت های حوزه حمل و نقل بار و کالا و پایانه های مسافری برون شهری شهر تهران بر عهده این سازمان است.

وی با اعلام آمار سرویس و مسافران در 5 پایانه غرب، شرق، جنوب، بیهقی و پونک گفت: بیش از 12 میلیون مسافر در قالب یک میلیون سرویس در طول سال 1401 از طریق پایانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی 12 میلیون مسافر از 5 پایانه مسافربری پایتخت در سال 1401

جابه جایی 12 میلیون مسافر از 5 پایانه مسافربری پایتخت در سال 1401