مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-28سياسي

جذب 1400 آموزگار در خراسان جنوبی/اجرای طرح شهید «عجمیان»


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از جذب هزار و 400 نوآموزگار برای سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علیرضا موسوی نژاد ظهر دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دولت بیان کرد: در حال حاضر 185 هزار دانش آموز با 14 هزار همکار فرهنگی در سطح استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هر وعده 11 هزار نفر در مدارس شبانه روزی سر سفره داشته ایم، گفت: ارائه کتاب آیه های مهربانی برای پیش دبستانی ها، برگزاری نخستین یادواره 450 شهید دانش آموز و تجلیل از والدین شهدا از جمله اقدامات انجام شده است.

موسوی نژاد با بیان اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان در سال جاری به سبک کنکور برگزار شد، گفت: در سال جاری در رشته علوم انسانی رتبه اول کنکور و در دیگر رشته ها، رتبه دوم را کسب کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای طرح شهید عجمیان خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان در راستای زیبا سازی و آماده سازی 400 مدرسه اجرایی می شود.

وی از کسب رتبه پنج کشوری در سواد آموزی و کسب مدال های برتر کشوری توسط دانش آموزان استثنایی خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته 120 رتبه کشوری در مسابقات، المپیادها و جشنواره های علمی توسط دانش آموزان داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1400 آموزگار در خراسان جنوبی/اجرای طرح شهید «عجمیان»

جذب 1400 آموزگار در خراسان جنوبی/اجرای طرح شهید «عجمیان»