مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-28سياسي

آمادگی کامل یزد برای اجرای زیست بوم فناوری


در استان یزد آمادگی کامل داریم که در خدمت زیست بوم فناوری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی، پیش از ظهر دوشنبه در جلسه آمایش آموزش عالی در دانشگاه یزد با اشاره به اینکه در بیانیه دوم، اولین محور مورد تاکید، محور علم و فناوری است، اظهار داشت: این امر نشان می دهد که مسئولان نظام در تمامی سطوح باید چه نگاهی به دانشگاه داشته باشند.

مهران فاطمی با تاکید بر اینکه اصلاح نگرش به دانشگاه ها اولین رکن تحقق تمدن نوین اسلامی است، افزود: سند آمایش آموزش عالی، اجرای ماموریت دانشگاه ها را تسریع می کند.

وی با اشاره به سند آمایش آموزش عالی اظهار داشت: رشد کاریکاتوری آموزش عالی آسیب هایی ایجاد کرده، اینکه همه دانشگاه ها همه رشته ها و همه مقاطع را دارند، کیفیت آموزش را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین مهارت افزایی، رتبه بندی و ارتقاء دانشگاه ها باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار یزد با بیان اینکه تولید ارزش از تولید اندیشه و فکر شروع می شود، افزود: حلقه اول اندیشه و فکر، سپس دانش و حلقه بعدی فناوری و سپس نوآوری و پس از آن تولید و پس از آن بازار است.

وی ادامه داد: ما در استان یزد سه محور را برای تغییر محور برای اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش محور دنبال می کنیم و به عنوان سند یزدنوین آن را پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل یزد برای اجرای زیست بوم فناوری

آمادگی کامل یزد برای اجرای زیست بوم فناوری