مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 07:352023-09-18بين الملل

پاتروشف: آمریکا از ناتو برای «جذب» کشورها سوءاستفاده می کند


دبیر شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد که گسترش بی پایان ناتو به ایالات متحده این امکان را داده که بسیاری از کشورها را به دست نشانده خود تبدیل کند و به واشنگتن کمک کند تا به هژمونی خود ادامه دهد.

- پاتروشف: آمریکا از ناتو برای جذب کشورها سوءاستفاده می کند دبیر شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد که گسترش بی پایان ناتو به ایالات متحده این امکان را داده که بسیاری از کشورها را به دست نشانده خود تبدیل کند و به واشنگتن کمک کند تا به هژمونی خود ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه در مطلبی گفت که غرب اغلب برای دستیابی به سلطه جهانی به نیروی نظامی، تهدید و اجبار، خصوصی سازی نیروهای خاص و انقلاب های رنگی متوسل می شود.

این مقام روس همچنین بلوک نظامی تحت رهبری ایالات متحده را به دلیل آنچه دورویی خواند، مورد انتقاد قرار داد و استدلال کرد در حالی که ناتو همیشه مدعی است که از صلح حمایت می کند، اما علیه کشورهای مخالف با سیاست های واشنگتن، جنگ به راه انداخته یا به اقدام نظامی تهدید کرده است.

دبیر شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد که گسترش مداوم ائتلاف آتلانتیک شمالی اساسا این فرصت را برای ایالات متحده فراهم می کند که کشورها را جذب کند و آنها را از استقلالشان در دفاع از منافع ملی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتروشف: آمریکا از ناتو برای «جذب» کشورها سوءاستفاده می کند

پاتروشف: آمریکا از ناتو برای «جذب» کشورها سوءاستفاده می کند