مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-06سياسي

دلدادگان «یا حسین(ع)» سر دادند/حرکت کاروان عاشقی در استان سمنان


آیین گردهمایی و راهپیمایی بزرگ اربعین دلدادگان حسینی همزمان با دیگر نقاط کشور در استان سمنان نیز برگزار شد و مردم متدین این استان بار دیگر نغمه یا حسین(ع) سر دادند.

- شاهرود- آیین گردهمایی و راهپیمایی بزرگ اربعین دلدادگان حسینی همزمان با دیگر نقاط کشور در استان سمنان نیز برگزار شد و مردم متدین این استان بار دیگر نغمه یا حسین(ع) سر دادند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - ندا شمس: هنوز نیم ساعتی به زمان مقرر مانده اما کم کم مردم در مسیر پیاده روی اربعین حسینی دیده می شوند از سمنان خبر می رسد که مثل موج به میدان امام علی (ع) رسیده اند موکب ها آماده پذیرایی است برخی شأن اسپند دود کرده اند و فضای زیبایی به مسیر پیاده روی داده است.

در دیگر شهرستان ها هم همین گونه است امروز 18 شهر استان میزبان مراسم دلدادگان حسینی است.

مردم متدین استان سمنان امروز آمده اند تا دل هایشان را بگذارند کنار دل های عزیزان شأن که امروز در کربلا هستند امروز در بین الحرمین هستند امروز یک نفس فاصله دارند تا حریم مقدس حرم امام حسین (ع) و آمده اند تا بگویند که اگر من آنجا نیستم دلم آنجا است.

مسیرها آماده است مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه بیش از 200 موکب در جای جای استان برپا خواهد شد تا شاهد برپایی پرشور این حرکت تمدنی ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلدادگان «یا حسین(ع)» سر دادند/حرکت کاروان عاشقی در استان سمنان

دلدادگان «یا حسین(ع)» سر دادند/حرکت کاروان عاشقی در استان سمنان