مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:552023-08-30اقتصادي

کشفیات مواد مخدر در استان گلستان فراتر از متوسط کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان به خبرنگاران گفت: - دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در استان گلستان نسبت به سال گذشته حدود 12 درصد افزایش یافته که نسبت به متوسط رشد افزایش کشف مواد افیونی در کشور بیشتر و بالاتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسکندر مومنی عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان به خبرنگاران گفت: استان گلستان در بخش پیشگیری و کشفیات و همچنین درمان و نگهداری در زمره استان های پیش رو تلقی می شود و در حال حاضر میزان کشفیات در گلستان نسبت به سال گذشته حدود 12 درصد افزایش داشته است که فراتر از نرخ متوسط رشد کشف مواد مخدر در کشور است.

وی ادامه داد: استان گلستان در حوزه اجرای طرح یاریگران زندگی در حوزه آموزش و پروش و همچنین محلات حاشیه ای و مناطق روستایی اقدامات موثری انجام داده و پیش قراول اقدامات نرم برای مبارزه با مواد مخدر محسوب می شود.

مومنی گفت: در کنار اقداماتی که برای مقابله با ورود موادمخدر و کشف مواد افیونی انجام می دهیم باید به فعالیت های پیشگیرانه هم اهمیت بیشتری بدهیم؛ 80 درصد تریاک جهان در همسایگی ایران در افغانستان تولید می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشفیات مواد مخدر در استان گلستان فراتر از متوسط کشور است

کشفیات مواد مخدر در استان گلستان فراتر از متوسط کشور است