مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-09حوادث

خروج جسد مرد میانسال از چاه/ علت مرگ در دست بررسی است


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از خروج پیکر بی جان مرد میانسال از درون چاه حفر شده در یکی از روستاهای حومه مرکز استان گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از خروج پیکر بی جان مرد میانسال از درون چاه حفر شده در یکی از روستاهای حومه مرکز استان گلستان خبر داد.

موسی الرضا صفری ظهر امروز شنبه 18 شهریورماه 1402 در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت 21 شب گذشته جمعه 17 شهریور ماه 1402 یک مورد حادثه سقوط در چاه در روستای پیرواش از توابع شهرستان آق قلا به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از موضوع و با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی گرگان، در حداقل ترین زمان ممکن تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک با خودرو جرثقیل و دیگر امکانات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: حادثه در یک چاه کشاورزی در زمین های اطراف روستای مذکور رخ داده که پیکر بی جان مرد میانسال درون چاه کشاورزی مشاهده شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه عمق چاه در حدود 20 متر بود که پیکر مرد میانسال توسط اهالی روستا رؤیت شد، افزود: متعاقباً موضوع به عوامل نیروی انتظامی پلیس 110 اطلاع و جهت بیرون آوردن جسد با سامانه 125 نیز هماهنگ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج جسد مرد میانسال از چاه/ علت مرگ در دست بررسی است

خروج جسد مرد میانسال از چاه/ علت مرگ در دست بررسی است