مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-20ورزشي

6 ملی پوش به مسابقات آسیایی اعزام می شوند


سرمربی تیم ملی بوکس جوانان از اعزام شش تا هفت ملی پوش به مسابقات آسیایی بوکس جوانان در کشور قزاقستان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم ملی بوکس جوانان از اعزام شش تا هفت ملی پوش به مسابقات آسیایی بوکس جوانان در کشور قزاقستان خبر داد.

رضا مهدی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات آسیایی بوکس جوانان، اظهار کرد: این مسابقات طی روزهای یکم تا چهاردهم آبان در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.

وی افزود: برای این دوره از مسابقات تاکنون سه مرحله اردو پشت سر گذاشته ایم و هم اکنون نیز در مرحله چهارم این اردوها در تهران هستیم.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان با بیان اینکه پیش از اعزام به این مسابقات یک مرحله اردوی دیگر در تهران برگزار خواهد شد، گفت: در مرحله اول اردوها بین 25 تا 30 ملی پوش به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در هر مرحله از اردو یک غربالگری از آنها صورت گرفت و هم اکنون 9 نفر در اردوی چهارم حضور دارند.

وی تاکید کرد: در مرحله نهایی اردوها، بین شش تا هفت ملی پوش خواهیم داشت که به عنوان ترکیب نهایی به مسابقات اعزام خواهند شد.

مهدی پور زمان اعزام ملی پوشان بوکس جوانان کشور به مسابقات آسیایی را 29 مهر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه ملی پوشان در شرایط خوبی قرار دارند و مشکل خاصی در اردوها نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 ملی پوش به مسابقات آسیایی اعزام می شوند

6 ملی پوش به مسابقات آسیایی اعزام می شوند