مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-21سياسي

دانش آموزان زنجانی با اجرای پویش همکلاسی مهربان، کمک به همنوع را می آموزند


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: کمک به همنوع توسط دانش آموزان یکی از اهداف برگزاری پویش همکلاسی مهربان است.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: کمک به همنوع توسط دانش آموزان یکی از اهداف برگزاری پویش همکلاسی مهربان است.

سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز ( 30 شهریورماه) در مراسم پویش همکلاسی مهربان که در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز و 410 دانش آموزان شهید زنجانی، اظهار کرد: شهید شاخص استان زنجان، شهید محمدناصر اشتری است که با معرفی وی، اقدامات، ابتکارات، سبک زندگی او در همه دوران ها به جامعه عرضه می شود.

وی با اشاره اینکه آغاز سال تحصیلی جدید هر سال همزمان با آغاز دفاع مقدس به فال نیک می گیریم، افزود: شعار بسیج دانش آموزی ایمان، قلم و شجاعت برگرفته از سخن مقام معظم رهبری است که امید است بتوانیم برنامه های خوبی را در این خصوص ارائه دهیم.

این مسئول با بیان اینکه پویش همکلاسی مهربان سابقه چهار ساله دارد و در طول سال نیز در قالب توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی یا تداوم داشته است، تصریح کرد: اجرای این پویش در راستای آموزش کمک به همنوع به دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان زنجانی با اجرای پویش همکلاسی مهربان، کمک به همنوع را می آموزند

دانش آموزان زنجانی با اجرای پویش همکلاسی مهربان، کمک به همنوع را می آموزند