مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-10اقتصادي

نحوه تخصیص سهمیه آرد به نانوایی های ابهر چگونه است؟


معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر گفت: اختصاص سهمیه آرد به هر واحد نانوایی بر اساس رفتار ماه گذشته آنها و گزارش ارائه شده از سوی فرمانداری ها صورت می گیرد.

- ایسنا/زنجان معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر گفت: اختصاص سهمیه آرد به هر واحد نانوایی بر اساس رفتار ماه گذشته آنها و گزارش ارائه شده از سوی فرمانداری ها صورت می گیرد.

عباس امیرلو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تخصیص سهمیه ویژه آرد به نانوایان ابهری، عنوان کرد: از محل صرفه جویی سامانه هوشمندسازی نانینو و پیرو تصمیمات اتخاذ شده در کار گروه گندم، آرد و نان استان، مقدار 17 تن آرد به شهرستان ابهر اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه این پنجمین سهمیه ویژه ای است که در سال جاری به نانوایی های شهرستان اختصاص داده شده است ، تصریح کرد: تمام تلاش ها بر این است که مردم شهرستان در تامین نان مورد نیازشان مشکلی نداشته باشند.

این مسئول با توضیح اینکه کل سهمیه آرد اختصاص داده شده 100 تن است، ادامه داد: اختصاص سهمیه آرد به هر واحد نانوایی بر اساس رفتار ماه گذشته آنها و گزارش ارائه شده از سوی فرمانداری ها صورت می گیرد.

معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه عملکرد نانوایی ها در سطح شهرستان به صورت دائم رصد می شود، اضافه کرد: هرگونه رفتاری اعم از کم فروشی و گران فروشی یا توزیع آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تخصیص سهمیه آرد به نانوایی های ابهر چگونه است؟

نحوه تخصیص سهمیه آرد به نانوایی های ابهر چگونه است؟