مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-12سياسي

معرفی مدلی مبتنی بر شبکه های عصبی برای تشخیص رباط صلیبی آسیب دیده


پژوهشگران گروه مهندسی صنایع دانشگاه تربیت مدرس طی تحقیقی موفق به معرفی و بهبود یک مدل شبکه عصبی برای تشخیص رباط صلیبی قدامی سالم از آسیب دیده شدند.

- پژوهشگران گروه مهندسی صنایع دانشگاه تربیت مدرس طی تحقیقی موفق به معرفی و بهبود یک مدل شبکه عصبی برای تشخیص رباط صلیبی قدامی سالم از آسیب دیده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، سید حسین میرعرب رضی مجری طرح گفت: استفاده از فناوری روز دنیا در تشخیص آسیب های رباط صلیبی قدامی و کمک به تشخیص درست و به هنگام یکی از چالش های پزشکان است از این رو در این تحقیق، به معرفی و بهبود یک مدل شبکه عصبی برای تشخیص رباط صلیبی قدامی سالم رباط های صلیبی آسیب دیده و دارای پارگی کامل پرداختیم.

وی با اشاره به نوآوری در این پژوهش اظهار کرد: استفاده از شبکه های عصبی، در سال های اخیر رواج پیدا کرده است و از سوی دیگر در زمینه تشخیص رباط صلیبی مطالعات اندکی انجام شده که نشان از جدید بودن موضوع دارد.

در ایران نیز مطالعات بسیار اندکی در این زمینه صورت گرفته که برخی از آنها از داده های غیر آزمایشگاهی استفاده کرده اند.

میرعرب یادآور شد: اما در پژوهش حاضر از داده های واقعی بیمارستانی استفاده شد و همچنین تمامی داده ها مربوط به افراد ایرانی است که نتایج آن می تواند در تشخیص آسیب و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مدلی مبتنی بر شبکه های عصبی برای تشخیص رباط صلیبی آسیب دیده

معرفی مدلی مبتنی بر شبکه های عصبی برای تشخیص رباط صلیبی آسیب دیده