مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:402023-08-27سياسي

اهمیت نظارت دستگاه قضا بر فضای مجازی برای خنثی سازی توطئه ها


دستگاه قضایی با نظارت بر امنیت روانی شهروندان در فضای مجازی، می تواند به رشد و تعالی جامعه و خنثی سازی توطئه های دشمن کمک نماید.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی با نظارت بر امنیت روانی شهروندان در فضای مجازی، می تواند به رشد و تعالی جامعه و خنثی سازی توطئه های دشمن کمک نماید.

  یعقوبعلی نظری امروز پنجم شهریور ماه، در نشست مدیران دستگاه قضا استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از حمایت های دستگاه قضایی از مجموعه مدیریت اجرایی تقدیر و اظهار کرد : پشتیبانی های مجموعه قضایی با یک نگاه بلند و آرمانی موجب ایجاد احساس خوب و به تبع آن نتایج مطلوب در میدان عمل شده و درک مشترک ارکان حاکمیتی نظام از مسائل استان، پیامدهای مطلوبی با تمرکز بر اهداف عالیه داشته است.

وی افزود: مدیران باید در چهارچوب موازین شرعی و قانونی، با قدرت و با در نظر گرفتن منافع عمومی قاطعانه تصمیم گیری کنند تا شهروندان گرانقدر از نتایج مثبت این تصمیمات بهره مند شوند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به توطئه های مستمر دشمن، عنوان کرد: ما سالهاست با دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه های مختلف در حال جنگ هستیم و این جنگ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جاری است که نمود آن را در فضای واقعی و مجازی شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت نظارت دستگاه قضا بر فضای مجازی برای خنثی سازی توطئه ها

اهمیت نظارت دستگاه قضا بر فضای مجازی برای خنثی سازی توطئه ها