مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-14سياسي

حجت الاسلام خطیب: رژیم مبدع طرح آبراهام در تمام عرصه ها به ورشکستگی رسیده است


امروز رژیمی که طرح آبراهام را برنامه ریزی کرده و اجرای طرح کوروش را برای ایران در سر داشت، در تمام عرصه ها به ورشکستگی رسیده و مجبور شده افسران زبده و نیروهای هوایی و دریایی خودش را اخراج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در برنامه بدون توقف شبکه سه سیما، در خصوص موضوع مسمومیت های دانش آموزان در سال گذشته، گفت: استفاده از بمبک های بدبو، افشانه های مختلف فلفلی و اشک آور و موارد متعددی از حشره کش ها دلیل این اتفاقات بود، تجربیات سال گذشته نشان می دهد دشمن با استفاده از شبکه سازی های مختلف به ویژه در فضای مجازی و رسانه ها آشوب ها را طراحی می کند.

لذا امسال یا هر سال دیگر باید تلاش رسانه ها و مسؤولان در این جهت باشد که با تبیین و توجیه افکار عمومی نسبت به این اتفاقات هوشمندتر عمل شود.

وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که از اغتشاشات و آشوب های خیابانی که برپا کرده نتیجه نگرفته و بر اساس 14 بندی که اندیشکده های شان در زمینه فقدان ها احصاء کردند پی بردند زمانی می توانند در جامعه ما نتیجه بگیرند که (البته آن هم از محاسبه های غلط شان ناشی می شود) سطح عمل های تروریستی ناامنی را گسترش دهند، این حجم بمبی که در ایران خنثی شد نشان می دهد که تروریست ها با کمک های مالی در اروپا هم تغذیه می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام خطیب: رژیم مبدع طرح آبراهام در تمام عرصه ها به ورشکستگی رسیده است

حجت الاسلام خطیب: رژیم مبدع طرح آبراهام در تمام عرصه ها به ورشکستگی رسیده است